رفتن به محتوای اصلی
۱۰ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر:

تکمیل پروژه بهسازی محله مسجد جامع تا 50 روز آینده

مطلب بدون عنوان 2821
معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پروژه بهسازی محور تاریخی مسجد جامع تا پامنار گفت: عملیات خاک‌برداری و کف‌سازی این محور انجام‌شده و پروژه تا 50 روز آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، اسماعیل فتحی در خصوص پروژه بهسازی محور تاریخی فرهنگی مسجد جامع تا پامنار اظهار کرد: پروژه این محور با طول 430متر و کف‌سازی به مساحت 4 هزار متر‌‌مربع از اواخر خردادماه آغازشده است.

وی افزود: با توجه به محل پروژه عملیات تخریب در کمترین زمان ممکن انجام شد و با توجه به نامناسب بودن زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب ،عملیات تعویض لوله‌های آب شهری و آب شیرین به‌طور موازی انجام گرفت.

معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ما در انجام هر پروژه با سازمان‌های آب ، برق و گاز مکاتبه می‌کنیم و از این سازمان‌ها استعلام می‌گیرم اما گاهی برخی از اتفاقات در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: لوله‌های آب شهری در این منطقه به دلیل تاریخی بودن این محور از نوع آزبست بود و به همین خاطر ‌عملیات به‌روزرسانی و تعویض انجام شد.

فتحی در خصوص زمان پایان این پروژه گفت: زمان انجام این پروژه 6 ماه بود که به خاطر دلایلی همچون تعویض لوله‌های آب شهری ، پر شدن چاه‌های قدیمی و ایجاد چاه‌های جدید در راستای دفع آب‌های سطحی، افزایش پیدا کرد و ما پرتلاشیم تا 50 روز آینده این پروژه را تکمیل و به پایان برسانیم.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MDPim